tag:blogger.com,1999:blog-262410338831937433.post1966370766415871440..comments2023-11-05T13:23:50.774+01:00Comments on Johan P: 2006 Beringer Zinfandel Clear Lakejohan phttp://www.blogger.com/profile/02102309666846894052noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-262410338831937433.post-68701690706593382392010-07-07T10:03:51.518+02:002010-07-07T10:03:51.518+02:00Hej P,
Du har helt rätt i att eller annat klagomå...Hej P,<br /><br />Du har helt rätt i att eller annat klagomål till importörer som inte sköter sina åtaganden är på sin plats och jag är medveten om att det också är upp till dessa att systemet ska fungera. Det var därför jag skrev: ”På något sätt måste dock Sb tillsammans med importörerna skapa ett system för att årgångarna på beställningssidan överensstämmer med varan som levereras.” <br /><br />Att det finns ett system tvivlar jag inte på men det är ganska enkelt att konstatera att det inte fungerar.<br /><br />Jag tänker inte backa från att det är Sb som har det yttersta ansvaret för att de säljer vad de utlovat. Till syvende og sidst är det Sb jag beställer från och betalar till. <br /><br />Om Sb ska avsäga sig ansvar för dessa varor borde man döpa om beställningssortimentet till förmedlingssortimentet eller någonting liknande.<br /><br />/Johan Pjohan phttps://www.blogger.com/profile/02102309666846894052noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-262410338831937433.post-34724215288310633682010-07-07T00:02:14.806+02:002010-07-07T00:02:14.806+02:00Visst är det jobbigt att det är fel årgång, men de...Visst är det jobbigt att det är fel årgång, men det är upp till leverantören att rapportera in rätt årgång i BS då SB aldrig får in prover som de får i ordinarie sortiment.<br />Så om flera hörde av sig till importören och påpekade vilken dålig service de har så kanske de bättrar sig.<br />I detta fall Foster's Sweden AB. <br /><br />//PAnonymousnoreply@blogger.com